Siemens VS06GP1266 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens VS06GP1266 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Dafje 19-12-2011
Geschreven voor: Siemens VS06GP1266 zwart

Ik zocht een degelijke stofzuiger ,dewelke zuinig omspringt met de energie ,en toch voldoende zuigkracht bezit. Niet meer dan 150 Euro kost ,en bij voorkeur van een gekend merk. Eerder per toeval kwam ik bij deze Siemens terecht ,hij stond in de aanbieding . . .
Het toestel maakt een robuuste indruk ,de steel is telescopisch ( lengte is aanpasbaar ) ,de twee opzetstukken kan men kwijt aan de achterkant.
Een opzetstuk met borstel zoekt men tevergeefs.
Gelukkig bezit ik nog één van mijn vorige stofzuiger ,en die past. Het opzetstuk voor vloer en tapijt zit stevig vast d.m.v. een clipsysteem.
Dit opzetstuk is naar mijn mening van een zeer goede kwaliteit ,zowel op betegelde vloeren ,als op tapijten ,doet deze zijn werk voortreffelijk !
Desgewenst zijn er nog andere opzetstukken tegen meerprijs bestelbaar.
Tot slot de minpunten.
De zwarte plastieken behuizing is erg krasgevoelig ,en de ( te ) kleine stofzuigerzakken. Geen stootrand ,en geen schuiver aan de steel om het vastplakken tijdens het stofzuigen tegen te gaan. De stofzuigerzakken zijn ook behoorlijk duur ,maar er bestaan fabrikanten die ze namaken en die kosten minder.
Al bij al ben ik tevreden over mijn aankoop ,rekening houdende met de prijs en in de hoop dat ik er lang plezier van zal hebben.

RianneMulder 15-09-2008
Geschreven voor: Siemens VS06GP1266 zwart

We hebben de stofzuiger nu een week en zijn dik tevreden. Hij maakt wel wat veel geluid, maar de zuigkracht daarin tegen ingeweldig. Als je hem niet op de maximaal zuigkracht zet maar is zacht neemt het geluid ook een stuk af.
Hij beweegt heel gemakkelijk achter je aan ondanks de kleine wieltjes doet hij het ook goed op vloerbedekking.
De telescoopbuis is een groot voordeel. Aangezien in wat langer dan gemiddeld ben sta je al snel gebukt te stofzuiger en met deze buis hoefts dat niet meer.

Tenslotte is hij erg energiezuinig en ziet er geweldig uit.